Gadis Ayu! Euw!

FINE!!

saya tak nak cakap apa-apa
saya nak jadi budak senyap
budak pemalu
budak sopan
budak ayu
ha.. apa lagi???
cepat cakap..

wargh!!!!

no! no! no!
itu bukanlah saya

sorry la hj-hj sekalian
saya tak pandai la nak jadi ayu-ayu gitu
gelis tau!

yup!  kadangkala saya NAMPAK je macam ayu-ayu, sopan-sopan
tapi saya bersemangat waja ok!
kental gitu!

cuma hati je ada taman..
aah, taman
ada bunga-bunga
rama-rama
air terjun
pokok-pokok

ahaha.. dah kenapa la saya ni?
lain kali sila jadi tegas!
dah berapa kali dah jadi bahan senda gurau hj-hj ni
siapa la saya  T_T



Comments

  1. jgn risau, sekental mana pun wanita, pasti terserlah keayuannya.. :)

    nak kawin dh yer? semoga semuanya dipermudahkan.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak Izfanora.. aah InsyaAllah, tiap hari lawat blog akak ^_^
      cari idea.. hehhe

      Delete
  2. Replies
    1. alwayz.. tapi sentiasa ada mata2 yang memerhati
      apa-apa pun boleh jadi bahan sakat diorang

      redha dan pasrah je la =_=

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

BISKUT BAYI (HOMEMADE BABY COOKIES)

PLANNER ADDICT MALAYSIA

RESEPI KEREPEK KENTANG - POTATO CHIPS