Thursday, January 22, 2015

AZRA Perkembangan 5 Bulan

Alhamdulillah 'ala kulli nikmah ya Allah
^^

sekejap je dah 5 bulan
aiyak!
silalah slow2 masa oi..
x puas gomol2 peluk Azra dah besar
hikhik

**********

Akal dah makin panjang si solehah ummi ayah ni
selalu kalau ummi tinggalkan kat 'khemah'
ummi masak sambil jenguk2 Azra
Azra elok je golek2 dalam 'khemah' tu

la ni...
adoiiiiiiii..
ummi risau la..
dah 2 kali Azra dikesan telah berada di luar 'khemah'

 bila ummi 'tangkap' Azra meniarap kat luar 'khemah'
mesti reaksi muka Azra cuak
seolah2 meluahkan yang percubaannya berjaya dihidu oleh ummi

**************

yang pertama kali tu, ummi tertidur lepas subuh nyusukan Azra..
sekali ayah jerit!
sebab nampak Azra dah kat luar

yang kali kedua ni, semalam,
petang..
masa ummi masak untuk 'dinner'

ummi... is.. so.. risau la baby
acane ni..
takkan la ummi nak zip 'khemah' kita nak oi

hikhik..

************

apa2 pun ummi happy
anak ummi membesar dengan sihat dan cergas
kita buat hafazan quran sama2 ye Azra sayang
ummi nak anak ummi ada Quran di dada dan hati insyaAllah
Allahumma ameen
^^

ok... semalam tak jadi buat roti sarang lebah
marilah kita menguli roti hari ini
yippi!