Sunday, January 4, 2015

MESIN BASUH - AIR - SUAMI - CINTA SAMPAI SYURGA

 tu dia.. tajuk sikit punya panjang....

Assalamualaikum wbt, ni nak buat luahan...

Geram la juga bila time nak basuh kain je, air seciput je keluar
ni dah apesal?

solusi?!
tadah air kat sinki
curah dalam mesin basuh
barulah mesin bergerak
kalau tak memang tak bergerak la mesinnya

fuh!!!

***************

nak dijadikan cerita, hari ni
lepas ayah Azra mandikan Azra
ummi buat kerja la macam biasa
bila nak basuh baju kegeraman melanda lagi

tadah air kat sinki
pastu susukan Azra
taptup taptup
ayah Azra settlekan semua
aah semua!!!

bila tak cukup air, mulalah bunyi 
teet teet teet dia
laju je ayah Azra pi ke mesin, tadah air, curah air, mesin gerak semula

pastu tanya kat sang suami mithali
"..dah kenapa paip tu.. taknak keluar air?"
sang suami mithali jawab; "entah.. masalah sama macam shower tu kot.."

tanpa disuruh2, ayah Azra siapkan basuhan kain
yey!
i love you darling!
hakhak...
senangkan dapat suami yang ringan tulang
Allahuakbar!

moga semua kaum hawa dalam lindungan dan kasih sang suami yang baik2 sahaja
cinta sampai syurga
AMEEN

Azra mana? Azra mana? haha.. dalam perut lagi masa ni..