Tuesday, June 4, 2013

MAJLIS BERTANDANG : SG BESAR


Assalamualaikum wbt, kali ini pula IM kongsikan sedikit (memang sikit pun) gambar bertandang ke kampung halaman zauj IM

kawasan sawah padi
tapi gambar yang lawa tak ada dalam simpanan IM
ini sahaja yang mampu IM kongsikan

selamat ye semua ^_^



Kakak Andam bernada sinis ^_^
tapi IM budak degil, so layan je

Kakak Andam : senang mekap kan awak

IM : ha? kenapa?

Akak Andam : ye la.. semua x nak, kening x nak cukur, bulu mata palsu x nak, mekap nipis2 je, shawl pun gayakan sendiri

IM : hihi... saya hanya mampu sengih  ^_^


IM sengal kan... kesian zauj.. mengada2 sungguh IM

Attire : Butik Dalya (Kampung Melayu Subang)
Mekap : Kak Aisyah Sg Besar
Hand Bouquet : Felt Craft (IM juga la..)



tu dia! pengapit kami adik-adik kami
sonang!
hihi  ^_^

eh! baru perasan, pengapit kami dua-dua pakai spek.. hihi

anyway, trimas sangat kat korang yang memayung dan mengipas kami.. ingat nak pegang je payung sendiri, panas kipas sendiri
hihi
aci tak?


(^_^)v