Thursday, March 7, 2013

SAHABAT

Assalamualaikum wbt,
hi semua ^_^
wah.. semalam emosi lain macam je
tapi lepas curahan dengan my best best best kawan hingga Jannah, Husna
rasa lega sangat

wah! kan Allah itu Maha Adil, Dia tahu hati kita
Dia tahu yang kita perlukan siapa dalam hidup kita
Maka diutuskan hambaNya disekeliling kita
Allahu Allah!
sayang sangat sangat kat kawan-kawan

bila cerita tentang kawan-kawan memang tak akan habis sampai bila-bila
Allahu Allah!

oh ye!
kawan yang sorang ni dah selamat bernikah akhir tahun lepas
lepas beliau bernikah
rasa sangat sangat sangat
sangat sangat sepi la
gitu!

ye la, bukan apa, selalu kacau je dia bila rasa nak kacau
tak gitu!
tapi la ni, HARUSLAH TIDAK!
so, as a result, I'm just waiting for her..
tunggu dia s.m.s dulu, tunggu dia Whatsapp dulu, tunggu dia PM FB dulu
tunggu dan tunggu
hihihi

tapi, inilah yang buat kita rasa sangat syweetnye ukhwah filllah
Allahu Allah!
Alhamdulillah.. dialah sahabat dunia akhirat
sampai bila-bila
siap buat akujanji malam tadi

IM : Nanti bila kita ada anak, nak jadikan diorang BFF jgk la kan
Husna : aah.. bestfriend till Jannah!

gitu!
apada IM ni, Husna memanglah dah layak nak cakap pasal anak2 gitu
IM?
hehehe..
tak pe la kan, kata-kata adalah satu doa!
so.. nak minta semua yang baca ni la, doakan IM dan Husna dapat realisasikan impian kami
oh ye, spesifik sikit, IM nak anak perempuan yang solehah!
ha... gitu!


Husna dan suami diapit bonda2 mereka   (^_^)

Husna berdebar-debar masa ni, sebelum nikah!
sayang sangat-sangat kat kawan saya ni  ^_^

Masa Husna ikat tali pertunangan tahun lepas ^_^
Kanan tu Hasliza, bakal nikah April ni InsyaAllah

Kanan : Husna - selamat diijab qabulkan pada 1 Disember 2012 (Alhamdulillah)
Kiri : Dzarina - akan bernikah ESOK!!!!

Bahagia tengok kawan-kawan tersayang ni BAHAGIA  ^_^

Husna - sahabat di UIA hingga Jannah (ameen)
Dzarina - sahabat sejak BABY ni =)

Tinta IM : IM bukan promoter shawl Radiusite mahupun Sugarscarf iye  ^_^