Friday, February 15, 2013

SEMINAR BAITUL MUSLIM 2.0

Assalamualaikum wbt,

hi sayang-sayang sekalian, well, weekend ni apa yang kalian akan buat untuk mengisi masa lapang?
^_^
apa pun perisiannya, mohon la kalian semua gunakan nikmat masa lapang ni dengan sebaik mungkin


InsyaAllah dalam usaha IM (Ilya Maisara) nak cedok ilmu untuk masa hadapan, esok (16 Feb 2013) dan Ahad, IM akan sertai seminar di PICC

seminar apakah?

SEMINAR BAITUL MUSLIM 2.0


insyaAllah IM akan cuba kongsikan intipatinya dalam entry akan datang
Wallahu'alam

^_^

4 comments:

  1. hari ni la..
    klu stay kat kl bleh la p..
    ni duk penang jauh la :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. xpe.. insyaAllah, nanti saya cuba share semua ilmu yang dapat 'disedut'
      hihi ^_^

      moga bermanfaat untuk kita semua...

      Delete
  2. assalamualaikum ilya. saya pun pergi. terima kasih kerana sudi baca sedikit perkongsian dr saya. saya akan nantikan perkongsian dr ilya. kalau sudah nanti boleh la saya baca dan kita bertukar tukar ilmu. in sha Allah ;)

    http://kucingbiruprecious.blogspot.com/2013/02/2-hari-penat-dibalas-ilmu-yang-tidak.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah.. InsyaAllah, x sempat lagi nak post entry pasal SBM 2.0 ni
      x sabar nak kongsi ilmu yang dapat hari tu :)

      Delete

HADIAH PENGHARGAAN DARI TEAM LEADER

Alhamdulillah..syukur.. Rezeki dari Allah swt Dapat pula kiriman..bingkisan hati dari Team Leader EduAtfal Bukan 1,2 hadiahnya.. ha...segede...