Wednesday, November 5, 2014

AZRA : PERMATA AYAH UMMI

Assalamualaikum wbt,

Allah.. lamanya tak post entry
Wallahi... bila dah mula kerja... dengan Azra lagi
rasa tak terkejar
semuanya berkejar-kejaran
nak makan, masak, solat, mandi, semua kena laju-laju

barulah faham macam mana jadi ibu kan kan
tapi.. yang membahagiakan hati
bila..... dia dah pandai senyum.. nak gelak tak bunyi lagi
tapi dah pandai ajak borak

Allah! memang jadi buruanlah si Azra ni
syukur.. Azra dikelilingi dengan insan-insan yang menyayanginya
jadi anak solehah ye sayangku!

ummi sayang Azra ^^





Azra ni manja, tidur nak kat dada ummi..
tapi ummi tak kisah... ummi suka sangat bonding ni
tak tahulah.. ummi enjoy every moment!
nikmat pinjaman Allah terbesar ni

ayah Azra selalu kata, bila tengok ummi bangun malam-malam, bf kan azra, tukar lampin azra
mesti ayah Azra cakap... kesian ummi
ummi letih
tapi mesti ummi balas...
tak apa.. ummi happy  :)
dan lagi ummi happy, sebab ayah Azra ringan tulang
boleh sambung masak, kalau tengah2 masak Azra menagis nak ummi (nak susu lah kan kan...)
boleh sambung sidaikan kain, kalau tengah basuh kain Azra merengek
boleh jaga Azra, bagi ummi mandi lama-lama dalam toilet, sebab kalau ayah tak ada ummi mandi koboi jerrr..

We Love You Ayah Azra!!!

eh? ni cerita Azra la ayah... hihihi  ^^

geng kat sekolah.. Najmi ni lahir awal 4 hari je dari Azra.. hihi