Saturday, August 9, 2014

Mommy To Be (Laman 11)

Short entry....

Assalamualaikum semua,

salam Aidilfitri  :)
wah wah... masih sambut raya sana sini ye?

Alhamdulillah, misi puasa 6 kita berjalan lancar... syukur.. masih berbaki 2 hari, sambunglah isnin dan selasa nanti, insyaAllah  :)

nak kongsi kisah lucu ni..
sebab kat tadika tu ada 2 orang la teacher yang tengah preggy.. kita dengan Teacher Fiza
pastu due kami beza seminggu dua gitu je

kaki teacher fiza dah membengkak dengan jayanya..
yang kita pula, punyalah diorang jelous..
alhamdulillah masih ok  :)

pastu Teacher Gee punya ayat paling takkan ku lupalah.. SAMPAI BILA-BILA;

Teacher Gee : Isma.. awak kaki kecik (kurus) macam tak mengandung... ha!!!  akak tahu! akak perasan!! apa tau?

Saya :  apa kak?

Teacher Gee : hidung awak! aah.. hidung awak dulu kecik je dan comel (hahahha.. comel tu tambahan jerrrrrrr) sekarang dah kembang

Saya : ha???????

Teacher lain-lain : aah la Kak Gee.....

Saya : heeeeeee??????????????   (-_=)''


***************************************


kembang pun kembang la kak oi

(^_^) v