Wednesday, February 26, 2014

Mommy To Bee (Laman 3)

Assalamualaikum wbt,

Mommies, bloggers sekalian
rindu la nak menari kat keyboard ni
tapi, asyik melayan 'kemabukan' ni je
so, asyik pending je la jadinya

ok... marilah mengembara bersama-sama
gitu
^_^

bila dah confirm dengan doktor
apa lagi, laju la tangan taip sms
siapa lagi?
ibu la.. mestilah..
IM dengan ibu kan bespren forever
hihi

tapi... beberapa minggu lepas buat UPT test tu punyalah tergedik
alaa... rasa nak scan la
tapi suami terchenta kata awal lagi ni
alaaaa  T_T

IM nak sangat scan sebab macam tak caya
eh? ye ke? betul ke?
hahaha...
memang mengada-ngada
tahu  ^_^

Alkisah, pada 9 Januari lepas IM sakit sangat tekak
eh, silap!
bukan sakit tekak (tak sakit pun)
tapi tonsil bengkak, terus hilang suara
hihi
apa lagi! inilah peluangnya, minta scan la
apa lagi...


hahaha  ^_^  bijak!! bijak!!!! hihi

bila dah scan.... nampak la kan..
hikhik.. Subhanallah
barulah kuat percayanya
sebab doktor siap tunjuk
"ha... ni ye.. yang kedip-kedip ni la jantungnya.."
Allah! besarnya kuasaMu

so... ni pun jadi reminder juga buat IM
ye la, sejak jadid teacher tadika ni
makin menjadi-jadi tahap hyper dan kecergasannya
so, nak lompat-lompat pun kena beringat-ingat
hikhik  ^_^

kuasa Allah...