Monday, April 22, 2013

JODOH

Assalamualaikum wbt, sayang-sayang sekalian

^_^

bunyi semacam je kan IM ni
hihi
bahagia???  WAJARLAH
Allah bagi terlalu banyak nikmat
mestilah kita nikmati dan hargai
InsyaAllah

oh ye, semalam... 
masa leka menguli kuih buih melaka yang tak berapa nak sedap 
sebab stok tepung pulut dah habis 
(ahahha... alasan, ye la, terlebih letak pati pandan segar, nak cover balik tambahlah tepung gandum, sebab tepung pulut habis)

ok,. kembali kepada topik IM oi..
suka sangat melencong jauh-jauh

ok, dalam proses penyediaan juadah sarapan Ahad semalam
IM sempat tonton Muqaddimah di TV9
pesanan Ustazah Asni paaaaaaaling terkesan
nak post entry semalam x sempat

so....
hari ini IM kongsikan bersama ye
moga-moga bermanfaat

Ustazah Asni bagi tips sikit
so, IM sekadar berkongsi pemahaman dan intipati yang IM sempat 'tangkap'
insyaAllah



TIPS DEKATKAN JODOH (ADAM DAN HAWA)


Yang masih dalam pencarian jodoh yang terbaik dalam hidup dunia dan akhirat.. insyaAllah, amalkan amalan ini setiap hari selepas solat Fajar (Subuh);

1) Surah Yaasin
2) Surah Al-Waaqiah

ekstra untuk kaum Hawa, baca surah Maryam

InsyaAllah, IM doakan yang terbaik untuk semua
Jodoh kan dalam tangan Allah
tapi usaha juga ada pada kitaa

IM pun tidak layak untuk kupaskan topik ini
hihihi...
sekadar berkongsi je ye.. InsyaAllah
moga bermanfaat


Tinta IM : Macam mimpi je ni... 19 mei dah nak dekat ek? hihi  ^_^