Wednesday, April 3, 2013

BILA MAUT MENYAPA

Assalamualaikum wbt semuanya....

IM baru sempat selak akhbar hari ini
mula-mula nampak tajuk berita berkaitan Kak Fauziah yang meninggal
semalam baru Blog Walking
dan jumpa kisah yang mengkhabarkan Kak Fauziah yang koma 2 tahun meninggal dunia semalam

T_T
sayu, sebak.. semua ada..

kemudian IM teruskan lagi selak akhbar
Ya Allah!!!
kali ini IM x boleh elak

terus menangis IM kat meja ni
nasib la duduk kat tempat yang sangat strategik
T_T

kesedihan dan kesayuan yang tak dapat dibendung lagi
kisah...

13 anak yatim maut terbakar

Allahu Allah!
ok.. walaupun bukan di Malaysia
ia mengorbankan 13 orang anak yatim beragama Islam di Myanmar
Allahuakbar!

melihat gambar jemaah yang turut serta dalam solat jenazah pun dah cukup membawa emosi IM melarut sama

kalau IM di tempat mereka
lagilah, solat macam mana la nampak gayanya
sedih sangat!
sangat!!!!!!!!



Allahumma.. Kau berikanlah damai dan redha pada jiwa-jiwa sanak saudara mereka yang telah pergi meninggalkan dunia ini
InsyaAllah tenanglah mereka di sana
InsyaAllah mereka ni anak-anak soleh


Anda boleh BACA DI SINI T_T


Tinta IM : Alaaa... mengaku je lah.. memang suka nangis  T_T  haha...