Tuesday, April 16, 2013

PENANTIAN

Saya ada satu penyakit
penyakit yang tak boleh sembuh
penyakit yang tak nak hilangkan diri
penyakit....


GERAM!!!!!!!!!!!

eeeiii.. saya tak suka dan tak boleh terima
bila tengah-tengah sms, wassup, email
conversation tak habis lagi
tergantung
tiba-tiba senyap
dan-dan diam je


ARGH!!!!!!!


Tak suka la...
saya selalu pastikan bila sedang dalam perbincangan atau seangkatan dengannya, jika saya perlu adios.. saya akan beritahu;

"oh, sorry, got to go"
"eh.. saya ada hal la, nanti kita sambung lagi ye, InsyaAllah".
"oh awak.. nanti saya contact awak ye".


jadilah manusia berbudi bahasa
oh please!


Tinta IM : IM ni tengah pusing kepala ni, baru balik dari Raub.. hihi... sorry semua.. mengomel je IM ni... Assalamualaikum wbt semua  ^_^

5 comments:

  1. Sorry akk.. saya minta maaf ya.. banyak kali saya but mcm tu kan.. sorry...

    ReplyDelete

HADIAH PENGHARGAAN DARI TEAM LEADER

Alhamdulillah..syukur.. Rezeki dari Allah swt Dapat pula kiriman..bingkisan hati dari Team Leader EduAtfal Bukan 1,2 hadiahnya.. ha...segede...