Thursday, October 18, 2012

FPP

FPP...

apa tu?
Flood Preparedness Program ^_^

ok, insyaAllah saya akan jalankan amanah ini dengan sebaik mungkin...


Mr Z : Salam....bla bla bla.. ni Isma kan?

Saya : iye saya, kenapa ye?

Mr Z : ok.. sabtu ni kita akan bertolak bla bla bla..

Saya : Ok.. macam mana pula tentang TOT (Training of Trainee) ?

Mr Z : oo.. TOT kita akan combine sekali dengan Exxon Mobil...


*************************


Ok.. saya sangat tak sabar menanti hari SABTU..

InsyaAllah, next Local Mission bersama MERCY Malaysia..

sedikit berbeza dengan SPP (School Preparedness Program) sebelum ini, kali ini kami berkolobrasi bersama Exxon Mobil..


YES! this is the 2nd workshop for them, yet for me, this is the first one ^_^ \
I'M SO EXCITED!


*************************


Robbi Yassir Wala Tu'assir

moga semua amalan ku di dunia ini Kau 'pandang' dan Kau nilaikannya sebagai ibadah serta jihad bagiku..

Ameen Ya Rabbal 'Alamin...


*************************


KERTEH!
I'm coming   ^_^ v  InsyaAllah



No comments:

Post a Comment

HADIAH PENGHARGAAN DARI TEAM LEADER

Alhamdulillah..syukur.. Rezeki dari Allah swt Dapat pula kiriman..bingkisan hati dari Team Leader EduAtfal Bukan 1,2 hadiahnya.. ha...segede...