Tuesday, February 9, 2016

Mommy To Bee (Laman 5)

Hari ni, dalam group WhatsApp Mommy Blogger syok betul belajar.. Banyak sangat ilmu baru dapat. Itu yang untungnya kalau berkawan dengan orang yang 'betul'.

Takdelah balik-balik gosip. Balik-balik artis. Balik-balik mekap. Bla bla bla.. hihi..jangan marahhhh..

Memang syoklah menelaah bab-bab ilmu kewanitaan gitu
Mula-mula sorang ni tanya bab keputihan, meleret ke bab meruang, pastu bertangas, mandi serum la..

haaaaa...tu dia..memang best kan dapat geng yang arif bab-bab ni..

teruslah Ummi Azra survey barang-barang Nona Roguy. Yang pastinya jenama ni terkenal dengan produk yang dihasilkan daripada herba, dan yang pastinya Nonu Roguy BUKAN JAMU!!! Yeyeyeyy!!!

yang ni sesuai untuk basuh basuh Miss V dan juga mandian masa pantang. dan lagi satu, Ummi Azra nak guna untuk bertangas. Katanya, bertangas elok buat masa hujung2 berpantang... huhu

Barra Gel ni pula sesuai untuk meruang. pendek kata, untuk korek dan cuci bahagian dalaman Miss V anda ye. YES! memang elok untuk wanita yang dah berumah tangga. sebab? kalau ada keputihan memang dianjurkan untuk meruang. lagi satu meruang ni bagus untuk wanita hamil, sebab ia buat miss V elastik macam kita buat urutan perenium tu... moganya tak perlu la doktor potong untuk laluan baby.. AMEEN.. huhuhu

yang ni sesuai la untuk urutan.kalau nak minta mak bidan urut pakai minyak ni pun ok sangat. selain tu boleh guna sebagai pilis dan param..

yang ni elok pakai sebelum pakai bengkung. harapnya kali ini ummi azra istiqomah la pakai krim sebelum pakai bengkung dan pakai krim ni sampai habis ye... al mubaziru ikhwanus syayathin!!!






ok... nanti kalau ada ilmu baru lain bolehlah Ummi Azra kongs lagi ye.. maaf la kalau ada isu tak sesuai untuk bawah umur... tapi ni ilmu ye..ilmu...