Wednesday, August 14, 2013

AIDILFITRI 2013 : SYAWAL 1434H

Assalamualaikum wbt semua...

harapnya kalian semua sihat belaka
jangan pula salahkan ketupat, lemang dan rendang ye
jaga pemakanan kalian tau

say no!
no!
no!
kepada gaya pemakanan yang kurang sihat..

hihi...
dah macam pakar pemakanan pula IM ye...

****

Alhamdulillah... IM sudah kembali ke lapangan kerja
pagi tadi merupakan hari pertama IM memulakan tugasan selepas seminggu bercuti hari raya
kalian pula bagaimana?
masih di kampung halaman?
wah! wah! wah!

IM kalau ikutkan hati dan rasa, mahu sahaja becuti lama-lama
tapi serius, hambatan rasa rindu pada anak-anak di tadika
ecewah! kalau anak-anak baca blog teacher Isma, confirm touching!

hihi  ^_^

******

Subhanallah
Alhamdulillah
Allahuakbar

Segala pujian selayaknya hanya padaNya
Tuhan semesta alam

Aidilfitri kali ini, IM dapat raikan dengan status baru
ISTERI

wah! wah! dah besar dah rupanya IM ni
tapi kenapa rasa sentiasa muda remaja gitu?
hihi...

so, raya kali ini, ala-ala post wedding la ye
mood pengantin baru mengada-ngada masih ada
melekat!
so... apa lagi...

(^_^)v






susah sebenarnya nak posing-posing ni
IM memang la TAK SUSAH
tapi kesian pada suamiku yang pemalu
nasib la... kerana isterinya yang gedix.. dilayankan jua...
oh.. nasiblah....
kahwin dengan saya, kahwinlah dengan baik dan juga buruk saya ye
redhalah dirimu

:: cinta.sampai.syurga.Allah.insyaAllah.Ameen ::


Tinta IM : ramai tegur bila IM post gambar IM kat FB, katanya IM kurus... hihi.. memang IM tengah diet la kunun.. 
nanti takde la asyik kena perli je... 
almaklumlah.. suamiku slim kalah model... 

oh ye! memang misi IM sedari dulu lagi.. 
bercita-cita... 
bila kahwin, nak maintainkan berat badan dan tambahkan KG pada encik suami (cita-cita yang direka sebelum ada calon suami lagi.. hihi..) 
tercapaikah misi IM? sama-sama kita lihat pada episod akan datang.. 
stay tuned....  ^_^