Friday, August 16, 2013

CINTA KITA


saya tak tahu
bila masa Allah kirimkan rasa kasih ini pada saya

saya tak tahu
bila masa Allah pinjamkan rasa sayang ini pada saya

saya tak tahu
bila masa Allah utuskan rasa yakin ini pada saya

saya tak tahu
bila masa Allah titipkan rasa cinta ini pada saya

apa yang saya tahu
Allah sayang saya
lalu dikirimkan kasih
dipinjamkan sayang
diutuskan keyakinan
dan dititipkan cinta
pada hati saya yang terdalam ini

sungguh Allah
syukur daku atas setiap satu nikmat kurniaMu
maka Ya Allah jangan pernah biar daku dan dia jauh dariMu
selalulah ada dengan kami
agar kami selalu dekat denganMu
meraih cinta dalam tiap redhaMu
kerana adanya dia untukku keranaMu

sungguh daku tak kuat tanpanya dan tanpaMu
ya habibi
kasih hatiku
sungguh satu sahaja pintaku
agar kita menjadi tetamu teragung
bersama; kau dan aku
di taman syurga abadi Yang Maha Ilahi
Allahu Robbi

Tinta IM : setiap hari adalah hari baru untukku dan dirimu...  ^_^

No comments:

Post a Comment

HADIAH PENGHARGAAN DARI TEAM LEADER

Alhamdulillah..syukur.. Rezeki dari Allah swt Dapat pula kiriman..bingkisan hati dari Team Leader EduAtfal Bukan 1,2 hadiahnya.. ha...segede...