Sunday, March 13, 2016

Mommy To Bee Lagi (Laman 4)

hukhuk..dah hujung-hujung kehamilan ni baru perasan kakiku bertukar!
bertukar menjadi gemuk!

patutlah bila jalan, berdiri lama rasa macam sakit sengal sikit.. rupanya baru perasan kaki bengkak, gumuk! hahahha..sungguhlah beza. masa Azra dulu ok je..tapi kali ni bengkak pula kaki.huhu

memang banyak beza kali ni. muka pun penat je manjang, bukan muka je, tapi memang penat selalu.hahha.. mujur takde la malas sangat. haha.. lagi satu, ketara kalau ngaji nafas ok je, macam time Azra dulu, ngaji je semua ayat kena pendek-pendek, nafas tak cukup..teru benar..


Lagi satu, pregnant kali ni pinggang ramping je.. perut je naik..haha..lawak seh!
moga-moga cepatlah susut badan lepas bersalin nanti ye..tak sabar rasanya..ihi..adik baby! kami tak sabar nak jumpa..

Moga Allah permudahkan segala urusan, dapatlah bersalin lagi di KPMC,Puchong dengan selesa dan bahagia. Allahumma Ameen :)









ni selagi belum dapat, hati tak tenang..agaggaga!!!!